maandag 17 juni 2013

AGENT ORANGE (nl) - bloody greetings...1983-1985 (amsterdam) DONE!


includes all demo's/7  inches & alternative mixes of the 7''-es
4 versions of the 1st 7'' session...
 raw mix version sounds best to me..too bad they didnt used that one for the 7''  back in the day
but the 7'' tracks in here are taken from the remastered split lp...these sound awhole lot better...
but yada yada yada...here's the whole shabang


no live recordings,too much work and too crappy compared to these 40 tracks..

D.

3 opmerkingen:

  1. GAAF!!!!!!!! Ik had alleen de singles (de AO kant van de Kangaroo plaat) en live in Paradiso gehoord, ik wist niet dat er nog meer demo's waren. Dit wordt genieten, al ben ik bang dat ik mrgen doof ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yo Sander,
    veel plezier ermee!
    ik ben er dagen mee bezig geweest en nog geen klachten dus gewoon volume op 10 en bruut die siestas verstoren ;-0

    grrr D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thx Sander, mooi dat het digitaal is vast gelegd ik heb in der tijd het drumwerk voor mijn rekening genomen. Groet Pierre

    BeantwoordenVerwijderen